سامانه نماد چیست؟
🔹️سامانهی «نماد»، که مخفف «نظام مراقبت اجتماعی دانشآموزان» است، با هدف شناسایی، پیشگیری و حمایت از دانشآموزان در معرض آسیب راهاندازی شده و با همکاری نهادهایی همچون آموزش و پرورش، بهزیستی، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت و قوه قضائیه، بستری هماهنگ برای حفاظت از نسل آینده فراهم کرده است.
🔹️سامانهی نمادِ آموزش و پرورش، پلی ارتباطی میان خانه، مدرسه و نهادهای حمایتی است تا از بروز آسیبهای اجتماعی در میان دانشآموزان جلوگیری شود.
🔹️هرساله معلمان با وارد شدن با سایت مای مدیو قسمت نماد،نشانههای رفتاری دانشآموزان خود را بنابر شناختی که از آنها در فضای مدرسه دارند ثبت میکنند و سپس سامانه عملیات رصد و پایش را بر روی این نشانهها انجام داده و موارد اورژانسی را از طریق همین سامانه جهت مشاوره و رسیدگی به وضعیت دانشآموزان در معرض آسیب به اطلاع مدیر مدرسه میرساند.
🔹️برای ثبت نشانههای رفتاری با ازای هر دانشآموز مبلغ ۲۰۰۰۰ تومان به ثبت کننده نشانهها داده میشود.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.